خاطرات زوج درمانی و سکس تراپی در کلینیک آلومینا

خاطرات سکس تراپی و زوج درمانی در کلینیک آلومینا

خاطرات زوج درمانی در کلینیک آلومینا
خاطرات زوج درمانی در کلینیک آلومینا

سلام و لحظه ها به نیکی.

این روزا در ایران منحنی غوغای طلاق و جدایی قلّه زیاد نشون میده. باور کنید با مراجعه به موقع به کلینیک های زوج درمانی میشه طلاق رو به عشق تبدیل کرد.

یک سوال: چرا به جای مشورت و کمک گرفتن از افراد خبره و متخصص و به جای برگرداندن عشق و عاطفه، خودمان را از چاله دعوا به چاه طلاق بیاندازیم؟

امروز خاطراتی از زوج درمانی زوج های بحران زده در کنار سکس درمانی داریم. با ما همراه باشین.

مزایای سکس درمانی و زوج درمانی؟

دوستان، خیلی از طلاق ها و خیانت های زوجین از مشکلات جنسی (به هر دلیلی) شروع می شود. در یک کلینیک سکس تراپی، هم زوج درمانی می شوید و هم سکس درمانی. فایده مراجعه به این است که یک غریبه متخصص، مطمئن، بافرهنگ و رازدار با شما سروکار دارد. ایمن ترین راه نجات زندگی جنسی شما مراجعه به یک کلینیک معتبر است نه مشورت و درددل با افراد غیرمتخصص یا خطرناک برای حریم خصوصی شما.

خاطرات سکس درمانی من از کلینیک جایروس

سلام. من رویا هستم. مدتی بود ازدواج کرده بودم و از همون ماههای اول متوجه سردی جنسی شوهرم شدم. من توی محیط باز بزرگ شدم و از پیش از ازدواج یه سری مطالعات داشتم. راستش شوهرم دوران عقد بد نبود ولی همزمان با مشکلات محل کارش، دیگه به من توجه نمی کرد. کم کم متوجه بیماری پرفشاری خون اون شدم که یکی از دلایل سردی جنسی هست. دکتر رفتم و متوجه شدم مشکل بدنی و قلبی اینا نداره؛ بیشتر از استرس و خشم و خودخوری هست. سه سال گذشت و ما همچنان بچه نداشتیم چون خیلی کم رابطه جنسی برقرار می کردیم. تو این مدت زندگیمون روز به روز تلخ تر و تنشها بیشتر میشد. بارها تصمیم به طلاق گرفتم.

دارودرمانی فایده ای نداشت و من با راهنمایی یکی از دوستان با کلینیک زوج درمانی و سکس تراپی آلومینا آشنا شدم.

دو ماهی طول کشید تا شوهرمو راضی کردم که برای درمان مراجعه کنه. درمانگر جایروس (آلومینا) طی جلساتی به شوهرم کمک کرد تا با مشکلات کاری خود کنار بیاد. راستش اونا زوایای دید شوهرم به زندگی رو تغییر دادن. شوهرم رفته رفته با گذر زمان قرص فشارخون رو کنار گذاشت.اعتماد به نفس و امید در وی تقویت شد. منم صبر و تلاش و احترام به شوهرم رو عملی کردم.

ما اول از رواندرمانگر کمک گرفتیم. بعد سراغ سکس تراپیست رفتیم. البته کادر پزشکی و روانشناسی مجموعه جایروس بسیار کامله.

خاطرات سکس تراپی و پکیج طلایی زوج درمانی

از زبان یک زوج:

جلسه اول جداگانه باهامون مصاحبه شد. پیشینه خانوادگی، مشکلات گذشته، پیشینه قومی-نژادی، اعتقادات فرهنگی درباره سکس، اینا بررسی شد. ازمون پرسیدن مواد مخدر مصرف می کنیم یا نه. از برنامه میل جنسی، موقعیت ها، بیماری ها نیز پرسیدن. باید معلوم میشد که آیا سردی جنسی زن یا شوهر ریشه در بیماری بدن داره یا در بیماری های روح و روان؟

در کلینیک سکس تراپی، تمرین های خانگی متنوعی بهمون پیشنهاد و آموزش می دادن. اول با رابطه غیرجنسی شروع کردیم. با هم راحت تر شدیم. بعد حس عاطفه و نیاز جنسی در ما تقویت شد. در آخر، رابطه جنسی همراه با عاطفه و محبت رو تجربه کردیم. درباره احساس دوطرفه از مشقامون و موانع سر راه با درمانگر صحبت می کردیم.  بیشتر من حرف میزدم. شوهرم کمرو بود ولی گوش می داد.

پکیج های طلایی سکس درمانی هم بهمون داده شد. البته کلینیک های سکس تراپی ایران مثل کشورهای غربی نیستن. حدود اخلاق در آموزش مسائل جنسی باید رعایت شه.

بعضی زن ها هرگز ارگاسم جنسی رو تجربه نکرده بودن که با گروه زن های دیگه اطلاعاتی به من داده شد. اینکه با گروه باشین یا نه اختیاری هست. البته درباره میل جنسی هم اطلاعاتی دادن: اینکه میل جنسی بالا و پایین دارد و همیشه نباید انتظار در اوج بودن را از خود یا همسرتان داشته باشید.

درباره سبک زندگی و تغذیه هم بحث شد. یک سری پکیج ها درباره تغذیه، بهبود دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش میل جنسی، رابطه در زمان های مناسب و…  به ما داده شد. توصیه می کنم شما هم به این کلینیک ها مراجعه کنین. خیلی نکته ها و راهکارهای تازه ای دارن که تابحال امتحان نکردین. هزینه هم کمتر از خرج رستوران و پیتزا و مواد آرایشی می افته. برای من که به صرفه بود.

فیلم های پورنوگرافی و ماهیت سکس تراپی؟

از زبان زوج دیگری:

شاید به ذهن بعضی ها خطور کنه که در سکس تراپی فیلم پورنو پیشنهاد میشه! اما این طور نیست. جالبه بدونین درمانگر تاکید زیادی می کردن که پورنو اصلا سکس سالم نیست. خیلی مردها فکر می کنن داشتن آلت بزرگ نشونه مردونگی و حرارت جنسی هست. اما این تصور اشتباهه و نتیجه تبلیغات غلط رسانه مستهجن هست. زن هایی هستن که به علت درد شدید واژن و زخم ناشی از بزرگ بودن آلت تناسلی مردانه به سردی جنسی دچار شدن.

تبلیغات شرکت های سازنده پورنوگرافی برای فروش انواع قرص و داروهای مضر و و ابزار جنسی مستهجن است. این فیلم ها تمام زن ها رو به داشتن سینه و باسن فربه تشویق می کنند. آنها روش های جنسی ای را به مردها تلقین کرده و یاد می دهند که برای زن دردآور و تهوع آور است.

خیلی از روش های ارگاسم، پوزیشن های جنسی و نوع روابط در این فیلم ها دقیقا اشتباه محض است و اصلا با روح و روان لطیف زنانه و شان انسانی خوانایی ندارد

درمانگر به ما درباره تفاوت بدن ها با هم و چگونگی لذت بردن از همدیگر، حتی با هیکل های معمولی، صحبت کردن.

در کلینیک سکس تراپی، اشتباهات سکسی رو متذکر میشن. متوجه میشیم که تقلید از پورنو روح و روان زوجین رو نابود می کنه.  یه سری مقالات جالب درباره اثرات مخرب فیلم های پورن بر زوجین نوشته شده؛

برای خواندن مطلب ها، اینجا کلیک کنین.

تعادل در روابط جنسی و کاهش میل جنسی

جالبه بدونین سکس تراپی فقط برای افزایش میل جنسی نیست. نکته اصلی حفظ تعادل رابطه جنسی و سالم بودن و باکیفیت بودنشه. بعضی زوجین از زیاده روی طرف مقابل در سکس شکایت دارن. ممکنه میل جنسی زیاده از حد در فرد افراطی ریشه در مشکلات روح و روان وی داشته باشد. اینجا نیز سکس تراپیست به داد زوجین میرسد. او کاری می کند که تعادل در کفه های ترازوی رابطه ایجاد خواهد شد.

سکس تراپی، لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

دوستای گلم. برخی شوهرها از گشادبودن واژن خانوم، به ویژه بعد از زایمان کلی شکایت دارند. گاهی اونها به درمانگر میگن که همین مشکل اونها رو از رابطه جنسی با همسرشون بیشتر دلسرد کرده. البته تاکید ما بر اینه که همه نیاز به این عمل ندارن. ما فقط روی موارد ضروری بحث داریم.

برای حل این مشکل، یه پیشنهاد عالی براتون دارم:

مرکز آلومینا و مرکز پوست و زیبایی برکه همسایه هم هستن. می تونین برای حل مشکلات واژن به کلینیک برکه مراجعه کنین. کار خانم دکتر حرف نداره. این کلینیک تخصصی در زمینه لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن با روش های بدون عوارض از اعتبار و تخصص بالایی برخوردار است. برای تماس، اینجا کلیک کنید.

سکس تراپی در بارداری و پس از زایمان

بسیاری از مشکلات جنسی مردان از بارداری یا زایمان همسرشان شروع می شود. مرکز آلومینا به شوهران و نیز خانم های باردار و آنهایی که زایمان کرده اند آموزش های خوبی می دهد.شوهرها از تغییرات بدن زن در بارداری باخبر می شوند. صبر و حس عاطفه غیرجنسی در آن ها تقویت می شود.

شما خانمها یاد می گیرید چگونه همزمان با این شرایط سخت هم شوهر را راضی نگه دارید و هم صبر و همراهی اش را بالا ببرید. در واقع، زوج درمانی نیز می شوید.

بهترین مرکز سکس تراپی در تهران

هشدار: در سکس تراپی، هیچ زوجی با زوج دیگر یکسان نیستند. نسخه فقط برای خود شماست نه دیگری. هر زوجی باید جداگانه به کلینیک مراجعه کنند.
هرگز رازها و مشکلات جنسی خود را با افراد مختلف، حتی نزدیکترین دوستان، در میان نگذارید. فقط با یک درمانگر متخصص و باتجربه مشورت کنید. هزینه شرکت در جلسات بسیار منصفانه است. هیچ فردی به جز درمانگر صدای شما را نخواهد شنید. با خیال راحت به کلینیک جایروس مراجعه کنید.

یک عمر خوشبختی و خیال راحت از زندگی مشترک را با صرف هزینه ای کم در آلومینا تجربه کنید.

با ما در تماس باشید.

خوشبخت بمانید

مریم اکبری زاده

کلینیک تخصصی سکس تراپی آلومینا                  هزینه های کلینیک آلومینا بسیار پایین تر از هزینه پیتزا، مواد آرایشی یا قرص های مضر جنسی ست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا