کلینیک مشاوره زوجین | مراکز زوج درمانی | بهترین زوج درمانگر تهران

کلینیک مشاوره زوجین

کلنیک مشاوره زوجین جایی است که احتمالا تا به حال درباره آن بسیار شنیده اید و فکر می کنید زوج هایی که در شُرُف طلاق هستند به آن جا مراجعه می کنند اما تصور شما می توانید کاملا اشتباه باشد.ما در کلینیک جایروس کلیشه ها را شکسته ایم و تصمیم داریم تصویر بهتری از آن چه که در کلینیک مشاوره زوجین انجام می شود به شما ارائه دهیم.کسی چه می داند ؟! شاید روزگاری تصمیم به مراجعه گرفتید.به هرحال باید بدانید قرار است با چه چیزی رو به رو شوید.

کلنیک مشاوره زوجین
کلنیک مشاوره زوجین

کلینیک های مختلفی ممکن است در سطح شهر تهران وجود داشته باشند که خدمات مشاوره زوجین را ارائه می دهند.اما نکته طلایی و مهم در این باره آن است که هر مشاوره ای به کار شما نمی آید و به همین خاطر باید اقدامی هوشمندانه و صحیح داشته باشید.پیش از هر چیز باید به مجموعه و خدماتی که در آن ارائه می شود اطمینان و اعتماد داشته باشید و این مهم ترین مسئله است

بدون اعتماد و اطمینان، ماهر ترین و حاذق ترین درمانگران هم برای شما مفید نخواهند بود.پس بهتر است پیش از هر چیزی درباره مفهوم اعتماد در کلینیک مشاوره زوجین صحبت کنیم .با ما همراه باشید.

تصور ما راجع به درمان چیست ؟

درب کلینیک ما برای خانواده ها و زوجین باز است.اما تنها کار ما این نیست بلکه خدمات درمانی مختلفی برای افراد، کودکان و نوجوانان و همچنین گروه های مختلف فراهم می کنیم.اسم بهتری که می شود روی کار ما گذاشت “درمان و تقویت رابطه ” است.این رابطه هرچه که می خواهد باشد.کلینیک جایروس همیشه راه حلی برای درمان دارد.

درمانگران ما به رابطه های شبکه مانندی که هر مراجعه کننده ای دارد دقت می کنند.برخی روابطه گذشته اند، برخی در زمان حال هستند و برخی هر دو

رابطه ها ممکن است مشکل ساز شوند،در حالی که دیگر رابطه ممکن است در ساحل امن لنگر انداخته باشند

این گونه رابطه ها بر شیوه ی تفکر،عمل و بینش مراجعه کننده نسبت به دنیا و جهان تاثیر می گذارند.

ما در کلینیک جایروس می توانیم به مراجعه کنندگان خود کمک کنیم که چگونه به زندگی بهتر و سعادت مند تری دست پیدا کنند

چه کمکی از دست ما ساخته است؟

زوج درمانی و مشاوره خانواده در کلینیک جایروس با این موضوع شروع می شود که به مراجعه کنندگان،زوجین و خانواده ها بفهمانیم که مشکل آن ها در خلا نیست و واقعیت دارد.انواع مختلفی از فشارها وجوددارد که ممکن است باعث یا بخشی از این مشکلات باشند.کلینیک مشاوره زوجین و زوج درمانی تلاش می کند که راه حلی برای این مشکلات و به منظور تقویت شخیت قردی و رابطه پیدا کند.ما در کلینیک جایروس متعهد هستیم که به هر طریقی که شده به مشکلات مختلف مراجعه کننده مان رسیدگی کرده و تا جای ممکن آن ها را برطرف کنیم.البته باید در نظر داشت که تنها بخشی از این ماجرا بر عهده درمانگران است و نیمی دیگر بسته به اراده و تمایل افراد و زوجین دارند و میزان همکاری آن ها با درمانگر تاثیر به سزایی در بهبود رابطه و تقویت آن دارد

کلنیک مشاوره زوجین
کلنیک مشاوره زوجین

ما در کلینیک جایروس تلاش می کنیم که مسائل و شرایط زیر را حفظ کنیم :

  • محیطی امن که انواع پس زمینه های فرهنگی،تمام اشکال مختلف خانوادگی و هر گونه تجربه ای را شناسایی کرده و محترم بشمارد
  • هر آن چه که در مطب و میان مراجعه کننده و درمان گر می گذرد به صورت محرمانه بایگانی شده و این بخشی از افتخارات مجموعه جایروس است.اعتماد و امنیت بخشی از شعار ماست
  • جوی خوشایند و حمایتگرانه بر کلینیک مشاوره زوجین جایروس حکم فرماست که از طریق آن مراجعه کنندگان احساس امنیت و آسودگی خیال داشته باشند.
  • بهترین کیفیت خدمات درمانی

کلینیک مشاوره زوجین و زوج درمانی جایروس  هیچ کسی را بر اساس سن،فرهنگ،قومیت،جنسیت،ناتوانی جسمی،نژاد، مذهب،یا گرایش های جنسی محکوم نمی کند و برای همه به طور یکسان خدمات خود را ارائه می دهد.

آیا کسی متوجه خواهد شد که ما برای درمان آمده ایم

هرگونه اطلاعاتی که در زمان جلسات درمان رد و بدل می شود تحت لوای قانون محرمانه خواهد بود و هیچ اطلاعاتی به خارج از مطب منتقل نخواهد شد.این گونه اطلاعات تنها با اجازه کتبی شما امکان نشر پیدا خواهند کرد.در غیر این صورت شما امکان شکایت را خواهید داشت.

اطلاعاتی که در طول جلسات درمانی مهیا می شود برای گروه درمانی از جمله دیگر درمانگران و سوپروایزر کلینیک  در دسترس خواهد بود

البته وضعیت های خاص و ویژه ای هم وجود دارد که درمانگر ناچار می شود که اطلاعات شخصی شما را بدون کسب اجازه، منتشر کند. در ادامه هب برخی از این شرایط اشاره می کنیم :

  1. اگر درمانگر شما باور داشته باشد که شما در خطر مرگبار بزرگی قرار گرفته اید
  2. اگر زندگی شخص دیگری را تهدی کنید یا این که به طریقی وی را به خطر مرگ بیاندازید
  3. اگر که درمانگر شما شک کند که هرگونه سوءاستفاده ای از کودکان یا افراد سالمند در میان است.
  4. اگر که تراپیست به خاطر دستور قانون و دادگاه ناچار به انتشار اطلاعات شود
  5. اگر که شما تهدیدی بین المللی به حساب بیایید

شاید مواردی که بر شمردیم برایتان عجیب باشد اما مجموعه جایروس کلینیک به علت تعهدی که نسبت به بیمار و یا مراجعه کننده دارد ناچار است که پیش از هر گونه سوءتفاهمی این مطالب را عنوان کند.

کلنیک مشاوره زوجین
کلنیک مشاوره زوجین

قرار ملاقات با زوج درمانگر

بهتر است که جلسات زوج درمانی خود را یک یا دو هفته قبل از آن تنظیم کنید تا بتوانید بهترین زمان ممکن را برای خود تعیین کنید.کلینیک مشاوره زوجین جایروس این امکان را هم به صورت مجازی و از طریق وب سایت و هم از طریق تماس با مراکز زوج درمانی ما برای شما عزیزان فراهم کرده است.

در انتها تمایل داریم که این موضوع را عنوان کنیم : بهترین نکته ای که در کلینیک مشاوره زوجین جایروس می توان به آن اشاره کرد شامل سه کلمه است : تعهد ، مهارت و صداقت

پیروز و شادمان باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز زوج درمانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا